måndag 31 januari 2011

Världens bästa sambo!

Jag har verkligen världens bästa sambo! Det kommer säkert vara nån som protesterar nu men han är verkligen den bästa i världen för mig i alla fall!! Han gör verkligen livet lite enklare å leva varje dag och utan han vore jag inte mycket alls! Han är den bästa pappan till våra barn och han kommer att bli världens bästa pappa till Grodan! Nåt bra i tidigare liv måste jag ju ha gjort för att ha haft så tur att få leva tillsammans med denna underbara människa! Han är så lyhörd för hur jag mår att jag VÄLDIGT sälla behöver säga nåt alls! Han ringde för en stund och då var han på ÖB och undrade om jag vill ha nåt för han hade förstått att jag var godissugen =) Och SOM jag var sugen! Har tänkt på det hela dagen sen AJ kom från konsum, att jag inte hade henne å köpa nåt då! Bättre å äta lite godis än inget alls! Svårt å få i sig mat när man inte mår toppen =S

Jag hade verkligen 8 års rent helvete i ett tidigare förhållande och trodde inte jag förtjänade bättre än så men nu inser jag hur bra livet verkligen kan vara och att jag visst, precis som alla andra, förtjänar det allra bästa och det är ju inget mindre än vad jag har =)

Tomas

Du är en UNDERBAR pappa till våra barn
Du är en UNDERBAR vän
Du är en UNDERBAR människa
Du är helt enkelt
UNDERBAR!

Jag älskar dig oändligt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar