onsdag 19 januari 2011

59 Snabba frågor!

59 snabba.

1. Hur gammal är du om fem år?

36 år =)


2. Vem var den sista du träffade?

Teresa =)

3. Hur lång är du?

176 cm


4. Vilken var den senaste film du sett?

Back up plan

5. Vem ringde du senast?
AJ =)


6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?

Oki :-) jag får testa helst enkelt :-) Jag mår illa efter två å läste nånstans att det skulle hjälpa mot illamående - what?!? säger jag då!! :-P
Till Kicki

7. Vad är dagens planer?

Inget planerat! Fortsätta med tvätt om jag inte kommer på nåt roligare!! =

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

SMS !! Utan tvekan =P

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?

Gifta sen 1981(?!)

10. När såg du senast din mamma?

 Igår =)

11. Vilken ögonfärg har du?

Gröna!

12. När vaknade du idag?

kl 7! Eller det var när jag steg upp! Sen är jag ju vaken ett par gånger/natt av olika anledningar =P

13. Har du någon gång hittat en katt?

Nope, tror inte det i alla fall!

14. Vilken är din favoritplats?

Måste nog säga hemma! =)

15. Vilken plats föredrar du minst?

Tandläkaren!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Förhoppningsvis hemma =)

17. Vad skrämde dig som barn?

Spöken?!
 18. Vem fick dig att skratta senast?

J-Lo =P

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?

Nja det vet jag inte men jag äger i vart fall inga! =)

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Hushållet har 5(!!!) datorer varav 3 är bärbara och 2 är stationära!


21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Beror väl på vad man räknar som kläder, men sover med trosor i alla fall!! =)

22. Hur många kuddar har du i sängen?

Haha, Fem för tillfället =P
Sen har ju T 2 stycken kuddar! =)

23. Hur många landskap har du bott i?

Två, i Sverige =)

24. Har du någon gång spytt på fyllan?

O, ja och det är nåt jag sent glömmer!! BLÄ!!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Barfota!

26. Är du social?

Oftast!


27. Vilken är din favoritglass?

Tycker inte om glass!



28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?

 Resa skulle jag tro =)

29. Tycker du om kinamat?
 
Ja! Haha!! =P

30. Tycker du om kaffe?

Ja!! =)

31. Vad dricker du till frukost?
 
Kaffe! Kanske vatten/juice.

32. Sover du på någon särskild sida?
 
Högersidan.

33. Kan du spela poker?
 
Typ, lite... kanske.

34. Tycker du om att mysa?
 
Ja om det inte blir för varmt! =)

35. Är du en beroendemänniska?

Absolut =)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nä faktiskt inte! Eller?? =)

37. Vill du ha barn?

Ja tack!! =P

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska och Norska och lite teckenspråk.

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Ja! Ett par gånger men aldrig för min egen skull egentligen o man bortser att dom agerade taxi när jag skulle till flyget för vidare transport till förlossningen i Hammerfest! =)

40. Föredrar du havet eller en pool?

Pool!! Tycker VERKLIGEN inte om fiskar!


41. Vad spenderar du helst pengar på?

Hmm svårt! Det pendlar men just nu bäbisgrejer =)

42. Äger du dyra smycken?

Nej egentligen inte!

43. Har du någon gång testat narkotika? 

Nope, intet nåt om man inte räknar läkemedel som man har på recept =P

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?

Rostad macka med skagen =)

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Hmm svår fråga men AJ kan vara rätt rolig! =)

46. Välj ett ärr på din kropp?
 
Blindtarmsärret! 

47. Vad har du för ringsignal?
 
Nån som låter - Ring, ring! =)

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
 
Ja, en del ialla fall och det är tvättat och klart =P

49. Flirtar du mycket?
 
Nej!

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
 
På "modell för en dag"

51. Kan du byta olja på bilen?
 
Nej, varför skulle jag kunna det? Har aldrig tänkt göra det så =P

52. Har du fått fortkörningsböter?
 
Nej.

53. Vilken var den senaste bok du läste?

Den 777:e mannen! Läsvärd och handlar om "hagamannen" och spaningarna efter honom!

54. Läser du dagstidningen?

Ja!


55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Nope!

56. Dansar du i bilen?

Nej, kan man dansa där?

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
  
Bandit, gissar jag!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
 
Namn och org.nr jag behövde komma ihåg =)

59. När var du i kyrkan senast?

EEhh det var nog när Peter & Carita gifte sig i september 2009 =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar