söndag 30 januari 2011

Uppdatering!

Värkarna lugnade ner sig ut på dagen så dom bestämde sig för att ge mig bricanyl runt kl 15:30 och runt 18 bestämde jag mig för att åka hem! Jag skulle mer ön gärna ha fått stanna över natten å det var inte det att jag inte kände mig välkommen men "borta bra men hemma bäst" !! Har fått lite lustiga blödningar, fick dom första redan igår kväll å har pratat med skeå och om det inte slutat till i eftermiddag/kväll skulle jag höra av mig igen! Inga regelbundna värkar än så länge men det kommer nån då å då! Dom är ganska starka så jag får då träna på andningen! :-) trött, trött å åter trött samtidigt börjar jag bli lite depp att det som inte kan bestämma sig!

Nu är det bara vänta å se! Tusen tack för era lyckönskningar och jag ska publicera å svara på dom när datorn kommer gem! Bloggar från mobilen nu så det är så besvärligt från den :-p

Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar