lördag 1 januari 2011

Första dagen på resten av vårt liv....

Ja det är ju faktiskt sant att detta är första dagen på resten av vårt liv =) Känns som att detta kommer vara ett händelserikt år och en av dom största kommer ju givetvis var Grodans ankomst! Det är inte länge kvar nu alltså! Av "tickern" här på sidan att döma är det 54 dagar kvar men hur många det är egentligen återstår ju att se! Helt ärligt så tror och hoppas jag på att det har tänkt sätta igång tidigare än så närmare bestämt om ca 5 veckor då jag går in i vecka 38 =) Hur jag ska klara av att gå över tiden är för mig en gåta för det gör ju så j*vulskt ont! =S men men det går ju, det vet jag ju att det gör =)  Nu närmast väntar jag på att Linda och hennes famlij ska få sitt väntade barn =) men han verkar trivas väldigt bra i sin mammas mage och inte ha en tanke på att komma ut =) Nåja nu är dom i alla fall på "rätt" sida om året eller hur man nu ska säga men som jag har sagt nån gång tidigare, ut vet man ju att dom kommer tid nog på ett eller annat sätt! Linda var dock min måttstock, om hon skulle få sin tredje i "förtid" så skulle jag också få det men nu har hon ju gått MASSA dagar över tiden och ute är ju inte bäbisen än =) Men på väg och borde väl komma under dagen?! =)

Nåja, nu är vi i alla fall på god väg och vi behöver inte längta så mycket länge till vare sig Grodan har tänka komma i förtid eller eftertid =)
Har satt upp lite delmål att längta till och först på listan är nästa MVC-besök den 10/1 -11 och sen barnvagnen som enligt barnens hus skulle levereras vecka 3! Sen inköp av videokamera som förhoppningsvis ska vara klappat och klart innan förlossningen eftersom att tanken är ju att den ska med dit! =)

Gott Nytt År!!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar