lördag 15 januari 2011

Hur många inlägg får man göra på en dag??!! =)

Ja det är frågan! Hur många inlägg får man göra på en dag?! Just idag vara jag så himla uttråkad och då blir det fort att jag sitter vi datorn och då blir det också att jag kommer på en massa att skriva om! 

Här ska ni få en liten jämförelse från mina tre graviditeter, alla bilder är från vecka 22, 31 & 35 och jag skriver under bilderna vilket barn som ligger i vilken mage =P

Först ut Vecka 22:
Malin =)

Noel =)

Grodan =)


Nästa ut, Vecka 31:

Malin =)

Noel =)

Grodan =)

Och sist men ABSOLUT inte minst, Vecka 35:

Malin =)

Noel =)

Grodan =)

Det var det med bilder! Man ska aldrig säga aldrig men nu tror jag minsann inte det blir nåt mer inlägg idag =P


4 kommentarer:

  1. Vilken grymt fin tatuering du har med dina barns namn! Är som lite sugen på att göra en tatuering med mina barns namn men det är bara på planeringsstadiet än =)
    Har dom blivit så stora dina barn?! Tiden går så fort. Mina killar är 2år den äldsta och lillen är 5månader.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket =) Det blir ju att utöka den till sommaren =) Vet bara inte riktigt hur än men det gissar jag blir lättare när man har vilket namn det ska stå =) Det gäller ju som sagt att planera och inte göra nåt förhastat då det är liiite svårt att ändra sig =P
    Jo dom har ju hunnit bli rätt stora och själv blir man ju aldrig äldre men det blir kul att börja om från början =)

    SvaraRadera
  3. Stor,större,störst..../ma

    SvaraRadera
  4. ma: ja det var ju faktiskt en bra beskrivning =P så sant så =)

    SvaraRadera