söndag 2 januari 2011

Jävla skitdag!

Ja det är just vad det är just idag! Ont så inni hela helvetet! hade jag vetat att ungen vägde mer än 2 kg så hade jag rökt ut den!!

Nädå, det hade jag väl kanske inte gjort men det gör ju så ont att jag bara vill lägga mig ner och gråta en skvätt och ni som känner mig vet att det inte är så ofta jag gråter! Men idag känns tårarna nära men det är bara bita ihop och intala sig att jag faktiskt skulle sakna magen om den inte fanns där så jag är nog inte riktigt redo att bli av med den! =) 

Två relativt nya symtom tyder på att Grodan lagt sig med huvet neråt men det får vi väl se om det stämmer nästa måndag sen så kan h*n ju har gjort det men vända tillbaka igen och h¨lla på så med sina kullerbyttor ett par veckor till =S

Nä nu har jag pausat färdigt så nu ska jag fortsätta plocka bort julen sen ska jag bädda ner mig i sängen och därifrån tänker jag inte stiga upp från under resten av dagen typ!! =S

Fy vilken trist dag idag!!


1 kommentar:

  1. Usch då :-( Inge kul alls å ha så ont.. Du får ta sopkvasten som din vän om du måste upp å röra på dig.. Kommer väl med boken sen så har du nå å göra iallafall :-)

    SvaraRadera