fredag 28 januari 2011

Bitterfi**a!!

Idag tycker jag synd om mig själv och det är inget jag gillar att göra! Hatar att känna mig så här handikappad!! =S Blir på riktigt dåligt humör och det gillas inte heller! 

Igår var jag så hoppfull att jag skulle orka nån vecka till men nu känns det som att det är jättelänge tills jag ska på mitt återbesök hos DrÅke! Det är ju inte till veckan utan veckan efter det och det känns just nu som en hel evighet! Mycket av dessa känslor kommer nog från att Lilo började löpa igår och hon är ju inte en "duktig tik" som städar efter sig själv utan det får ju jag göra och jag som knappt orkar bära min egen vikt vet inte riktigt hur jag ska fixa damsugaren OCH en skurhink full i vatten! =S Sen att jag har korgen full i tvätt gör ju inte heller saken bättre! Nädu fy för detta men vad att göra!? Jag har ju som så att säga försatt mig i denna situation själv men just nu önskar jag att jag var rikast i världen och bara kunde ringa efter en städfirma som kom hit VARJE dag plus lämna all tvätt till tvätteriet =P men så är ju inte fallet utan jag får helst enkelt bita i det sura äpplet och köra slut på mig ÄNNU mer och göra allt själv!!

Jo idag är jag, i brist på bättre vokabulär, en "bitteriftta" och gillar inte alls att vara gravid! Skulle önska att jag hade en tom "ryggsäck" sedan tidigare för att kunna fylla på den lite men nu är ju inte fallet så utan min ryggsäck är ju rätt full redan så det ryms inget mer däri!


Förhoppningsvis blir det lite bättre nu när jag fått "spy lite galla" här på bloggen och jag kan ju erkänna att ibland blir det lite bättre av att tycka synd om sig själv! Nu ska jag komma mig ur morgonrocken och få på mig lite kläder för snart bär det iväg till diabetessköterskan för att hämta "helvetes stickmaskinen"

Nåja, nu är klagosången slut för denna stund, inte riktigt redo att säga för idag men ni kan väl se fram emot en magbild senare =)

Bye, bye 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar