måndag 3 januari 2011

Nya inköp till Grodan!

Idag kunde jag inte hålla mig längre så jag har köpt en vinterdress och en pyjamas till Grodan =)



Båda dessa kommer att följa med i BB-väskan men pyjamas kommer bara att bäras om det är en pojke för det kommer följa med en annan flickpyjamas =) Även om Grodan kommer att få använda Labanpyjamsen vid senare tillfälle även om det är en flicka =P Ja, ni fattar nog hur jag menar =) 

Måste jag säga att jag gillar Laban och att garderoben kommer att fyllas på vidare med Laban-saker/kläder!

Bye, bye


2 kommentarer:

  1. Lucas har också en sån overall dom är verkligen så fina :) / Linda

    SvaraRadera
  2. Linda: Jo men visst är dom fina =) Tror jag kommer fortsätta med samma till hösten men måste bara köpa en större =) Borde ju gå att klura ut vilken strl men behöver =)

    SvaraRadera