tisdag 4 januari 2011

Läkarbesök!

ÄNTLIGEN skulle man verkligen kunna säga men nu ska vi inte ropa hej förrän vi kommit över ån för det återstår ju att se om dom tar oss på allvar! Det är inte jag som ska dit utan det är Malin som har problem med henne mage och nu hoppas jag att dom ska starta upp en ORDENTLIG utredning på henne så vi kanske en gång för alla får veta vad som är felet!

Kirurgen nästa!

Hålla tummarna att det är en vettig människa vi får träffa som verkar ha gått adekvat utbildning för att arbeta på den instans vi är remitterade till! Känns inte som att så alltid är fallet! Det missas ju saker hit och dit och senaste tiden verkar dom inte ha haft så tur inom läkarkåren så ursäkta mig om man är lite skeptisk! Sen undrar jag om man får vara så fräck och önska en svensk läkare eller i alla fall en som pratar svenska flytande så man slipper oroa sig för att denne förstår vad man säger och eftersom att det faktiskt är ett barn det gäller och att Malin själv ska kunna prata och berätta tycker jag det är viktigt att läkaren förstår vad man säger!!

Wish us luck!!

Bye, bye


1 kommentar: