onsdag 19 januari 2011

300:e och inköp

Jag skojades bara igår för det blir detta inlägg som blir mitt 300:e inlägg så då tänkte jag passa på att bjuda på lite inköp jag har gjort till Grodan =) Förutom det jag kommer visa på bild så fyndade jag även ett bäddset till spjälsäng som var svart/vit rutigt på coop i Luleå för hela 64,50 =) Som hittat! Att jag sen hittade TRE amningsbh:ar på lindex (fick lägga till ett par trosor för det var ta två reasaker betala för en) för ENDAST 198:- gjorde ju inte saken sämre =) När jag berättade för T var han ju måttligt imponerad men när jag förklarade att jag hade kallt räknat med att vara tvungen köpa på exempelvis shop intim för 500:-/st och därmed sparat 1300:- blev han lite mer imponerad =P Så gårdagens tur till Luleå blev dyrare än jag tänkt men väl så värd sina pengar!
Blev bjuden på mat av mamma och kan ju varmt rekomendera grillad panini med ost och skinka i fiket på bottenvåningen i smedjan =) Det var jättegott!! Tack för det! =)

Nu till bilderna!

En laban-hjälm =)

"Hemresekläder" till en eventuell pojke =)

Tänkte väl att det kanske är bäst jag visar kläderna som blir en eventuell flickas "hemresekläder" så behöver ingen få för sig att vi vet att vi ska få en pojke! Vi har fortfarande ingen aning om könet utan det får lbi en överraskning!! =)
"Hemresekläder" till en eventuell flicka =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar