fredag 19 november 2010

Tänkte att..

....det skulle vara kul att skriva här när jag färgar/klipper håret mest för att jag själv vill få en bild över hur ofta jag gör det! Klipper gör jag inte särskilt ofta kan jag ju säga då jag nog inte klippt mig sen i Januari/februari men färgar det gör jag betydligt oftare och framför allt nu när jag har mörkt hår och kan göra det själv =)  Jag kommer nog aldrig att gå tillbaka till att vara blond igen. Är lite sugen på att göra nåt med håret typ nån slinga eller dylikt men det behöver dock inte vara blont =) Kanske rosa?!? =P Vi får väl se för det är ju rätt enkelt att bara färga över när man inte står ut med utväxten mer och gör man den inte i det yttersta håret kan man färga resten runtom så att den får vara kvar lite längre! Anledning till att jag kom på att skriva om detta nu är ju för att jag sitter med färg i håret nu och försöker att fördriva lite tid innan jag ska skölja ut det! Tänkte nog försöka få en kompis att klippa mig i helgen hoppas bara att hon har tid, ork och lust med det! Blir inget avancerat för jag ids inte hålla på med håret utan en vanlig toppning bara så det borde ju gå fort och enkelt!

om ni har tur kommer det en bild på resultatet senare under helgen för det blir i fall det blir klipp också annars är det inte så mycket att visa =) Samma färg som vanligt och den har ni ju sett några gånger nu =)

bye, bye


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar