torsdag 4 november 2010

Städning pågår...

Jag tycker att det är ganska roligt att organisera och sortera grejer men dock så tror jag inte att Tomas tycker att det är så roligt =P Han blir alltid drabbad och får bära kartonger in och ut och det kan även vara kartongen han nyss burit in och ut från förrådet en vända! Under helgen ska vi tömma grejer som är på vind hos mina föräldrar och börja göra lite finare i grodans rum... bilder kanske kommer =) skulle vilja ha ny tapeter innan det blir bilder från det rummet men det är ju flera månader bort innan det blir av om det inte finns någon bland mina läsare som känner sig manade att tapetsera om ett rum med allt vad det innebär??! Erbjudandet kommer att stå öppet så det är bara säga till =) 

Nu ska jag faktiskt följa med Tomas till soptippen för en gång skull för att hålla han sällskap! Är nog inte så roligt att köra dit i tid och otid och jag lovar att vi skulle ha varit fattiga om man fick betala varje gång man skulle in där! Tomas är nog där 3-5 gånger i veckan =) Men snart så måste ju skräpet ta slut eller?!?

nåja, ny vecka i morgon och då ska jag bjuda på en magbild....=)

bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar