fredag 12 november 2010

Gud hjälpe...

Jag är en sån människa som gärna trycker och känner om  allt känns normalt om jag har ont nånstans, typ om det känns som om nåt inte ligger på plats tex. Igår kväll hade jag så SJUKT ont i mina foga och väldigt mycket utav det satt i blygdbenet så givetvis var jag tvungen att känna efter! =) Sagt och gjort så kändes det inte som jag kommer ihåg att det ska kännas. Tror jag måste be min goda vän AJ att kolla om hon har en grop i sitt blygdben för vad jag kände det som är det som att det har glidit isär och "glipar" med typ 2 cm!! Kan det verkligen ska vara så funderar jag ju då? Är det därför jag har så ont för att mitt bäcken inte bara är lite rörligt utan i stort sett inte alls sitter ihop längre. Om jag trycker lite lätt på blygdbenet gör det skitont typ som att jag har ett blåmärke, är det normalt? Gör det ont om ni trycker på erat blygdben? =) Jag ska undersöka detta och återkommer senare om jag får fram nåt vettigt men tills dess får ni ju gärna undersöka er själva och berätta vad ni kommer fram till =)

bye, bye

2 kommentarer:

  1. jag ska undersöka saken då jag kommer hem, men måste nog ha telefonkontakt med fröken då, så vi kan jämföra ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, eller hur?!? =P Lite knepigt att förklara =) Men ont som fan gör det i alla fall =S

    SvaraRadera