onsdag 10 november 2010

En vecka

Nu är det en vecka kvar tills vi har mindre än 100 dagar kvar innan Grodan är beräknad och på nåt sätt känns det som mycket mindre än 106 dagar som det står idag =) Jag vet ju att så inte är fallet men att tippa över på "mindre än 100" känns i alla fall bra! Jag kommer ihåg att det har stått över 200 dagar såd et har ju hänt en del. Grodan har perioder av sömn och vakenhet och dom vakna stunderna varierar men man kan hlet klart känna skillnad på om Grodan sover eller är vaken. Inbillar jag mig i alla fall =P Snart 25 fulla veckor och snart dags för nästa besök hos BM och det ska bli kul att komma igång med besöken där det händer nåt eller hur man nu då ska uttrycka sig men det jag menar är hjärtljud och sf-mått som jag tycker är de roligaste med dessa besök. Mindre kul med stick här och där, vägning och blodtryck mm. Återkommer väl med info om det besöket senare. Tänkte som att jag skulle göra en lite egen mvcjournal här på bloggen efter nästa besök för det är nog ett tag till jag får hem den riktiga =)

Stickningen gick bra igår även om jag insåg att vi läst efter fel mönster. Jag ska sticka en kofta och inte en jacka men jag tror jag klurat ut skillnaden själv annars får jag väl helt enkelt börja om från början. Är inte så mycket att visa än så det får vänta ett tag men det kanske finns något efter nästa träff att visa! =) Nu ska jag fortsätta på min stickning =)
bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar