onsdag 3 november 2010

Kommentar...

Alltså jag undrar en liten sak - vem av alla jag har på min lista läser min blogg för min tanke är lite som en annan också tänkte att läser du inte finns det ju ingen som helst anledning att du finns kvar! Lämna en kommentar om du fortfarande läser i min blogg annars kommer du plockas bort! Jag vill bara ha såna som läser bloggen i min lista över inbjudna! Kommentaren kommer inte att publiceras och som jag har sagt tidigare så är det bara skriva först i en kommentar om ni inte vill att den ska publiceras så gör jag inte det! Jag vet ju själv att ibland skippar jag att kommentera för jag inte vill att det ska publiceras. Man vet ju heller inte alltid om det finns ett filter överhuvudtaget eller om det kommer direkt på bloggen. Jag har i alla fall ett filter så jag måste godkänna alla kommentarer och kan därmed välja att inte publicera era kommentarer om ni eller jag inte vill =) Fiffigt eller hur?!?

Vill ha:

Lundmyr of sweden


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar