lördag 6 november 2010

Malin, Noel & Grodan Boll...

Gravid med Malin i Vecka 22

Gravid med Noel i vecka 22

Gravid med Grodan i vecka 22

Jag vet inte om det är så stor skillnad varken i storlek, form eller andra "symtom" . Jag tycker att mina graviditeter har varit ganska lika varandra så jag hoppas att detta är något som håller i sig hela vägen fram. Vill gärna ha samma förlossning med Grodan som jag hade med Malin och Noel men det får man ju tyvärr inte välja så det är ju bara göra det bästa av situationen när den kommer =)

5 kommentarer:

  1. hihi.. dina pinnben är så söta =)

    SvaraRadera
  2. Visst är dom =P Å dom blir ju mer "pinniga" när magen ser ut som en badboll =)

    SvaraRadera
  3. Synd att du inte fick ärva mina ben då tjocka och fina....hihi
    Men Malin är väl för himla söt med sin mage i vädret!!

    SvaraRadera
  4. Fiiiin :)

    Ska vi ta bilen & åka till Gläntan med hundarna nån dag? Man slipper ju gå så mkt och så får de springa av sig lite :)

    SvaraRadera
  5. Jo visst är man - särskilt på den första bilden =P

    Absolut det tycker jag vi kan göra =) kan nog vilken dag som helst men inte tisdag eller torsdag =) Hör av dig!! =)

    SvaraRadera