tisdag 23 november 2010

Ett ryck!

Jag skulle verkligen behöva göra ett "ryck" här hemma men jag får det liksom inte till att bli. Tyvärr vet jag ju av erfarenhet att det är inte så stor ide att börja förrän jag känner av lusten att börja. Jag hoppas verkligen att det "rycket" kommer idag för det är verkligen behövligt! Jag hade som plan att börja uppifrån och jobba mig neråt! Jag har ett bord som jag måste få bli av med från övervåningen men det hoppas jag att min lillebror vill ha men det är nog ett önsketänkande =) Ska fråga han i alla fall! 

I helgen så rev jag och Tomas upp den lilla ordning Noel hade i sitt rum och bytte ut bordet han haft som tv-spelsbänk under tv:n och satte upp en massa hyllor vilket resulterade i att alla kablar från hans 4 tv-spel + hans dvd vart urdragna och inte har kommit på plats ännu! Detta är förhoppningsvis projektet för dagen! Jag hoppas även att Tomas får med sig gardinstången till Noels rum så den stackarn kan få sig ett par gardiner =) Börjar vara dags för det nu med tanke på att vi snart har bott här i ett halvår! 

Man kanske skulle försöka få på sig lite kläder och koka sig lite morgonkaffe så har man en bättre förutsättning att kunna komma igång, eller vad tror ni?! Idag är en sån dag då man extra gärna kan få komma och hälsa på så att jag på ett sätt får en ursäkt att sätta mig ner och vila en stund! För det är ju klart att vara, kanske inte säger höggravid, men rätt så gravid i alla fall inte är en bra ursäkt =P

Hur som helst så hittar ni mig på övervåning förhoppningsvis om jag nu lycka ta mig själv i kragen och få nånting gjort under dagen!

Rätt så söt måste jag ju få säga =)

Och JA! för den som undrar, jag gillar Laban!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar