måndag 1 november 2010

Snurra, snurra och åter snurra...

Idag ska jag börja snurra blöjor till nästa blöjtårta och det ska bli VÄLDIGT spännande att se hur det färdiga resultatet blir. Jag har ju givetvis en bild i mitt huvud men det är ju inte riktigt samma sak. Ska bli kul att göra min allra första beställning, alltså en tårta som inte ska ges från mig till bäbisen utan jag blir bara den som har gjort tårtan. Det är inte för att folk inte har frågat utan snarare att dom som frågat nog inte har riktigt haft någon uppfattning om vad en blöjtårta kostar. Det är inte jättebilligt att göra dom så om man går ihop flera stycken så kanske man tycker att det är värt det men annars tror jag nog dom flesta skulle få hicka om dom visste vad dom kostade. Någon som törs ge sig på en gissning? Ni kan ju kika i ett tidigare inlägg för att få en bild av grejerna på tårtan. Nåja nu ska jag i alla fall börja med min första beställning och sen ska jag åka till banken och sätta in lite pengar och handla lite mer ingredienser till tårtan =) kul, kul!!

bye, bye

2 kommentarer:

  1. Den kommer att bli jättefin, du är ju grymt duktig på det där :D

    SvaraRadera
  2. Tack, tack =) Ja den vart faktiskt ganska fin - är inte helt klar med den ännu men snart så och då kommer det bilder i bloggen iaf =)

    SvaraRadera