torsdag 25 november 2010

Julklappar!

Jag gissar att rubriken kommer bli julklappar fler gånger men det får ni leva med. Jag ska på stan idag och fortsätta inhandlingen av julklappar. Har börjar för ett tag sen men det har mest varit smågrejer och så kommer det väl att bli nu också för den delen för vi vet inte helt vad vi ska köpa till Noel och Malins julklapp finns inte på stan! Blir även att handla lite grejer till Grodan, bl.a en madrass och en vaggtäcke som ska få ligga i korgen vi ska ha ute i vardagsrummet. Har alltid tyckt att det är bra att skilja på sova på dagen och när man ska lägga sig för kvällen! Har funkat jättebra med Malin och Noel så jag hoppas det ska funka lika bra denna gång! Jag gjorde en lista härom dagen på vad som ska inhandlas både i julklappsväg och till Grodan men nu hittar jag inte vart jag har lagt den! Kan ju hoppas jag hittar igen den för det vore rätt skönt då mitt minne inte är det bästa! Var väl i och för sig inget jätteviktigt på den listan förutom att Noel ska ha med en julklapp till skolan i morgon för deras julkalender men det kommer jag ju ihåg verkar det som =)

Nä nu ska jag ringa till Csn och kommun! Wish me luck!! =)

bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar