tisdag 30 november 2010

Julklappar!

Som jag sa så kommer denna rubrik att dyka upp flera gånger innan julafton men det får ni leva med. Sitter med Noels önskelista och det han önskar sig mest kostar mellan 1000-2000 kronor och sen är det massa "tjafs" som kostar runt 300-500:- vi hade som budgeterat att köpa julklappar till barnen för runt 1500:- vardera och Malins är klar och var ungefär hur lätt som helst. När det gäller henne så är det ju inte heller så svårt att hitta "småklappar" att fylla ut mängden med, ni vet typ smink, nagellack, hårgrejer osv. För en femhundring kan man ju få ett 20-tal "småklappar" till henne men vad i tusan ska man fylla ut mängden med till Noel? Jisses vad tjorvigt det där blev men ni fattar säkert! Vill gärna ha tips på vad jag kan köpa till Noel så att han får många paket men som inte kostar massor! Han kan liksom få ett lite dyrare och flera billiga så att säga och med billigt menar jag under hundralappen gärna max 50:-

Idag är jag verkligen med i i-landsklubben och inser att jag har rätt så bortskämda barn!! =P nåja det löser sig säkert men detta är ju definitivt en av anledningarna till att jag inte tycker om jul och födelsedagar! 

bye, bye



ps: glöm it å tipsa....=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar