lördag 6 november 2010

Foglossning....

Vilket helvete måste jag ju få säga!! Foglossning alltså.... Jag tycker inte om när jag inte kan göra allt jag vill eller när jag ser ut som Pingu när jag vaggar fram!! Att det är ca 15 veckor kvar gör inte saken bättre men man kan ju alltid försöka vara naiv och tro att det inte blir värre än vad det är nu! Det är ju VÄLDIGT tur att det är värt det på något sätt, jag får ju faktiskt en liten bäbis i slutet av allt detta. Menar har man diskbrock får man ju inget annat än en operation kanske och ett kanske blir det bättre... Nu har jag ju visserligen gått med foglossning mellan mina graviditeter men det blir ju bättre, mycket bättre än vad det är nu!

Nu har jag fått klaga lite så nu känns det genast liiite bättre så nu ska jag lägga mig och se James Bond men först ska jag se om jag kan hitta en magbild att lägga upp trots att ni egentligen inte borde få en sån för ni var då jävligt kassa på å kommentera men TACK till er som gjorde det =) För eran skull jag lägger upp en bild =P Bra då fick jag det också sagt! Min läsarlista kommer krympa drastiskt i till veckan när jag ids gå igenom den!!

hoppas ni får en fortsatt bra helg!

bye, bye


5 kommentarer:

  1. Nä det är inte kul det där. Har du prövat ett sånt där bälte jag vet inte vad det heter. För det hjälte mig eller varmma bad?

    SvaraRadera
  2. Nä det är verkligen inte nå kul alls =S Jo jag har provat bälte men jag kommer inte riktigt överens med såna - tycker att dom trycker alldeles för mycket! Bad har ju kanske funkan men vi har ju inget badkar - jag har en TENS som jag använder på kvällarna så det hjälper ju lite för stunden iaf =)

    SvaraRadera
  3. Så bra att du har hitta nåt som lindrar så du orkar med dagarna fram till grodan bestämt sig för att titta ut till oss =)

    SvaraRadera
  4. Jaa men det hoppas jag alltr att jag är tiollbaka nu ;) Haha. Har läst lite snabbt hr och blev som nyfiken vem det blir som blir nr 3? Om du nu ej har skrivit ovch jag missat :P Hoppas det går bättre med foglossningen nu! Kram!

    SvaraRadera
  5. J: Nä jag har inte skrivit vem som ska få följa med för jag har helt enkelt inte bestämt mig ännu! Jag har en ide om vem men ska prata med den personen först =) men jag kommer att berätta vem som får följa när det är klart! Kul att du är tillbaka för omvärlden =P

    SvaraRadera