söndag 21 november 2010

fy, blä och allt annat....

Just idag skulle jag bara vilja klaga!! Det gör ont ÖVERALLT och jag blir mer och mer nojjig för varje timme som går och det inte blir bättre! Det jag kan trösta mig med är att Grodan rör sig till och från men just den biten är helt normal eller som den alltid varit i alla fall! 

Jag har ont i magen, ryggen, blygdbenet, ljumskarna och som pricken över i:et mår jag illa och har en konstig smärta i mellangärdet som jag har haft flera gånger tidigare men inte riktigt vet vad det beror på! Som sagt idag är det fan inte mycket som är bra!! =( Tur det är kväll snart så jag får gå och sova synd bara att Tomas är borta. Skulle ha varit skönt att få ha han hemma nu när kvällsrutinerna ska igång med barnen. Får trösta mig med att dom börjar vara så pass stora att dom klarar det mest själv! Nu behöver man mest bara säga vad som ska göras så gör dom det! Dom är verkligen superduktiga på att hjälpa till och verkar förstå att det inte alltid är så lätt att bära runt på en "stor" kula med en bäbis i. Det gör fan ont att vila till och med =( Jag kan ju känna att jag blir lite lätt deprimerad när jag tänker på att jag ska klara av detta smärttillstånd i flera, flera veckor till! Hur fan ska det gå till är ju min fråga? Så jag menar nog lite allvar när jag säger att det är max 13 veckor kvar nu, då är jag 39 fulla veckor. Det måste bara gå att fixa på nåt sätt kan jag ju tycka!! 

Jag som tänkte orka duscha idag men det gör jag fan inte!! Kommer inte ens kunna torka mig efteråt så då känns det ju som en bra ide att låta bli för jag tänker ju inte självtorka!! 

Vi får hoppas på en bättre dag i morgon!!

En sån här buske ska jag INTE ha utan bilden ska enbart vara i syfte att man ska få sig ett fniss =)

4 kommentarer:

  1. men du, man ser ju busken, men vad fan är det andra som är där mellan benen?! en svans?! å en råttnäbb?! ;)

    SvaraRadera
  2. ahh... tittade lite till, skyller på att jag är blond å 1/8 norsk, ungen är på väg ut va? det är huvudet och en arm? ingen svans va?! ;) hahahaha... dags att gå till sängs....

    SvaraRadera
  3. Haha nu är det min tur att vara lite blond =P Fattade aldrig att det var ungen du förväxlade med en råtta utan jag trodde du menade lurvet =P Från vårat telesamtal alltså =P ser ju din första kommentar men den såg jag inte förrän nu =P

    SvaraRadera
  4. den första kommentaren lämnade jag efter vi pratat... då var jag tvungen att titta igen, å då jag skrivit tittade jag igen, å då såg jag ju att det var en unge =) långa ledningar ibland du vet =)

    SvaraRadera