fredag 12 november 2010

200 och magbild

Detta blir det 200:e inlägget jag skriver i bloggen och det får väl firas med en magbild! 25 fulla veckor idag så alltså betyder det att vi går in i vecka 26 =) MAX 14 veckor kvar för jag har verkligen inte tänkt gå över tiden och det vet ju alla att man får bestämma själv, eller hur?! Om 14 fulla veckor är jag alltså 39 fulla veckor och det innebär att jag kallt räknar med att Grodan ska komma ut åtminstone 1 vecka innan beräknat datum =) Nu vet jag ju att detta självklart kommer att innebära att jag kommer gå över tiden med minst 1 vecka men jag tänkte att jag kan ju börja försöka övertala Grodan att komma ut =) Hur som helst så vet man ju att ut kommer ju Grodan så småningom och det kanske vore bäst om Grodan kom i mars för att öka chansen att få en "egen" födelsedag!
Nu har jag lämnat ifrån mig garn till ett stickat set, ett i benvitt och ett i lila samt tyg till det nya överdraget till voksipåsen. Den blir svart på utsidan med vit flanell med små Laban på och är hur gulligt som helst. Det innebär att det nu finns ett nytt "måste ha" till Grodan och det är:
En Laban-filt såklart =)



Ni ser ju precis som jag att Grodan måste ju ha en Laban-filt, eller hur?! Grodan kommer ju ha en Laban-voksipåse =)

Här kommer i alla fall en färsk magbild tagen för ungefär fem minuter sen =)

Vecka 26 (25+0)

5 kommentarer:

  1. Mysigt vi hade idag 15/11. tiden går så fort bara.. Nu har jag även kollat in alla bilder på blöjtårtan, den blev verkligen fin! Utveckla projektet du funderat på!! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Mycket mysigt =) Super helt enkelt =) Jo jag ska fundera på det, borde ju gå att sälja nån i alla fall =) Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej hopp.. EN liten fundering och nu minns jag ej eftersom jag vart afk, men ni vet/vill inte veta kön visst var det så? Har ni funderat på några namn? Började tänka på detta då jag såg din tatuering och byggde vidare i huvudet :P KRAM :)

    SvaraRadera
  4. J: Vi vet inte vilket kön grodan har! Jag ville egentligen veta men inte Tomas å jag kan ju inte hålla en sån sak hemlig :-p jo vi har lite namnförslag men inget är bestämt ännu och jag kommer nog inte att nämna dom här förrän tidigast när vi spikat nåt namn :-) kram kram

    SvaraRadera
  5. Okej, då är jag me. Nä men det är ju kanske inte så lätt.. :P Men skojigt att klura på vad det kan vara för nått som kommer ur, jag tror en liten tjej.. just nu iaf ;) Spännande att höra vad ni har för namn, om inte annat vad h*n ska heta då h*n kommer ut :) KRAM

    SvaraRadera