måndag 29 november 2010

Babykorgen!

I dag har vi (läs: mamma) sytt ny klädsel till korgen och tyvärr tog jag inga före-bilder men tänkte i stället bjuda på lite efter-bilder! Det blev superfint måste jag ju bara få säga!! Jag är jättenöjd!! =) Det är lite ostruket Grodans nya bäddset men eftersom att jag har det framme redan nu så räknar jag kallt med att vara tvungen att tvätta det igen innan det är dags att använda och då styrker jag då =) Inte min favoritsysselsättning direkt så det är inget jag gör i onödan om man säger så =P

Det är meningen att korgen ska vara i vardagsrummet eller möjligtvis få följa med upp till min "scrappar-hörna" så att Grodan får lite skillnad på när h*n ska sova på dagen och sova för natten!





Lägg till bildtext

3 kommentarer:

  1. mycket snyggt.... fåren är ju så söta =)

    SvaraRadera
  2. Jo men dom var ju verkligen det =) kanske måste köpa mer sånt tyg och sy en filt =P

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilken fin babykorg! Ska också sy eget tyg till vår babykorg, men är osäker på hur jag ska gå tillväga. Hade du något mönster? Skulle man kunna få ta del av det i sådana fall?
    Du får gärna maila svar till min epostadress som är knodden2011@live.se.
    Hälsningar Frida

    SvaraRadera