lördag 20 november 2010

Nå?!

Nå, alltså hur ofta vill ni egentligen se magbilder? Varje vecka, varannan?! Vi ta en bild varje vecka så jag sen ska kunna välja ut mina favoriter till mitt album jag ska scrappa! Stackars Malin & Noel som inte alls kommer få lika många bilder på sig men jag får kompensera med att göra deras album så fina som jag bara kan =) Sätta liiite extra hjärta i deras album!

Tillbaka till detta med magvild då! Hur ofta, bestäm ni!! =) Det händer ju inte så mycket från vecka till vecka men vad vet jag ni kanske tycker det är kul att se =) För övrigt så ursäkta att en del av dom bilderna kan vara lite "nakna" men det är för att jag vill se ALLT som händer och det gör man lättast med så lite kläder på som möjligt =P Ids ju inte ta bilder med kläder på sen klä av mig och ta mer bilder och sen på med kläder igen! 

Jag är gode så scrapparsugen men jag vill som ha sällskap för jag tycker att det är tråkigt att scrappa själv =) Om det är nån som är sugen så hojta till vettja!! Det kan ju även vara nån som känner att dom vill börja men inte har så mycket grejer, eller inga grejer, så passar det ju bra att komma hit för jag har ju massvis! Det som kan vara bra om man då vill göra ett album är ju foton men vill man göra tex julkort är det ju bara komma hit!! =) Jag kan ju tycka att jag ska känna nån som är lite sugen??! =) 

bye, bye

1 kommentar:

  1. jag röstar på magbild varje vecka =) åhh.. jag har åxå känt scrapsug, men när fan ska man få tid till det då?!.. är ju ingenting som bara tar en lillstund direkt.. kanske skulle försökt sig på å få iväg nå julkort.. jaja... wish me luck liksom! lika troligt som att tomten kommer utan mössa å renrakad å säger tjenare i stugan istället för hoo hoo... =)

    SvaraRadera