måndag 27 december 2010

Stan!

Nu bär det snart av till stan för en LITEN runda! Fy vad mina foga inte vill vara med längre! Om det ska vara på detta vis kommer jag ALDRIG klara av att gå tiden ut! Det är ju HELT ÖVERJÄVLIGT!!
Tänkte att det kanske bara var så att fogarna tog lite stryk av att vara och gå omkring i Jokkmokk på ojämnt och mjukt underlag i nästan en vecka men nu efter en natt hemma och flera timmars vila inser jag att så inte alls var fallet!
Jag tror helt enkelt jag får dras med dessa problem och bara hoppas att det inte blir värre utan att botten är nådd även om jag tror att det är en önskan för mycket! Nåja, inget ont som inte för nåt gott med sig brukar man väl säga och jag får ju VÄRLDENS bästa bonus i slutet av denna resa =)
Nu vet jag ju också att jag ska ta det ännu mer lugnt efter förlossningen med fogarna och det var mer än jag visste sist så denna gång kanske jag inte behöver dras med det så länge efter förlossningen! =)

Nä, nu måste jag göra mig klar då AJ snart kommer å hämtar mig! =)

Bye, bye


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar