onsdag 8 december 2010

Lucka 8: En födelsedag!

Ja vad ska man säga om den saken då? Jag gillar inte födelsedagar är det första jag kommer att tänka på när jag börjar fundera och då spelar det inte så stor roll vems det är! Dom enda födelsedagar jag gillar egentligen är nog dom två första men mina barn, alltså den dagen dom kom till världen! =)

Vi har för tillfället fyra födelsedagar att fira här i huset och tre av dom kommer inom loppet av en och en halv månad med Noel som första den 24 oktober tätt följt av min den 17 november för att hoppa till den tredje som är Tomas den 17 december. Så vi har fortfarande en kvar att fira under detta år 2010! 

Först att firas under 2011 kommer ju att bli Grodan som också kommer att minska hoppet till den fjärde medlemmen i familjen Malin eller första beror väl på hur man vill räkna men hon kommer ju först på året och henne födelsedag är 21 april. När Grodan kommer återstår ju att se men det är ju i alla fall under februari eller mars! 

Snart har alltså familjen Söderberg/Lindberg 5 födelsedagar att fira men min kan man räkna bort för jag firar inte mina dagar längre med start från i år och det var SÅÅÅÅ skönt!! =)

Det var det! Nu kommer nästa lucka i morgon!

Bye, bye!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar