torsdag 2 december 2010

Ärenden mm

Idag har jag en massa ärenden som jag skulle borde få till att göra men jag vet inte riktigt vart jag ska börja så jag får väl göra mig en lista! Jag vet att jag behöver på barnens hus, jysk och dollar men skulle även behöva in på apoteket en sväng! Det kändes dock väldigt jobbigt att åka in till stan bara för apoteket men vi får väl se hur jag gör och om jag får med mig nån kanske det blir roligare =)

Jag vet ju att jag sa att jag skulle säga till om jag började känna som om Grodan var något annat än en tjej och nu har jag börjat svaja lite mot en pojke men det beror nog mycket på att jag har sett ett Hello Kitty bäddset som jag vill ha men då tänker jag å en sidan rätt onödigt att köpa om det blir en pojke å andra sidan att det inte spelar någon roll då säkert nån man känner får en flicka nån gång =)
Nåja, nu vet ni att jag tänker att det blir en pojke, just nu i alla fall men jag tror det svänger fort tillbaka till en flicka! =) Får väl se om jag kommer ihåg att berätta det om det skulle hända!

Bye, bye


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar