onsdag 1 december 2010

Inköpslista till Grodan och mig!

Till Grodan

Bäddset 
spjälsäng (100*130), vagga (70*100)
Plastfrotte´

Madrass till korgen

Badhjälpen
ev. balja

Hygien
Olja
Krämer
Blöjor
Sax
Fil
Puder

Handduk m. huva

Tuttar

Flaskor

Kräkfiltar

Strumpbyxor

Pyjamas


Till mig

Ammningskorg 

Amminlägg

Bröstpump

BH/Linne

Bindor 



Ja detta var en del av de grejer jag och Grodan behöver innan h*n kommer så det är väl något jag får börja ta tag i så småningom! Kan ju kännas bra att eftersom få beta av listan så man inte behöver köpa allt på en gång! =)

Listan lär ju fyllas på eftersom jag kommer ihåg! Ni får ju gärna tipsa ni som nyss fått barn om ni kommer på nåt man behöver som inte står på listan! =)



2 kommentarer:

  1. Om jag känner mig själv rätt, så lär grodan inte behöva vara utan pyamaser, jag älskar barnpyamaser, och man måste ju få ge en present då å då... å vad är inte bättre än en pyamas då?! =)

    SvaraRadera
  2. Nä det är bra med en pyjamas!! =) men nu menar jag ju rosa/blå som jag ska ha!! Men sen vill ju Grodan ha många fler då h*n nästan inga har! Tror inte det finns några flickiga alls och en pojkig!! =)

    SvaraRadera