fredag 17 december 2010

"Kändis"Bäbisar!

Det finn ju kändisbäbisar födda av så kallade kändisar tex Celine Dion och dessa publiceras på en sida som heter Känidsbebisar som påminner lite om det amerikanska varianten celebritybabies. På den svenska sidan publiceras ju även våra egna kändisar tex Annika Sörenstam som var den sista nationella kändis att bli publicerad på Kändisbebisar. På båda dessa sidor publiceras både graviditeter och födda bäbisar =) Visst låter det som roliga sidor?! =)


Jag gillar ju nll.se precis som så många andra men det är ju lite opersonligt och även lite för lokalt för min smak. Vi känner ju många som inte nödvändigtvis föds i sunderbyn, tex nu så väntar jag och några till som följer min blogg på att Linda och hennes familj ska få sin "lillebror" som förhoppningsvis kommer inom kort =) Tycker inte ni att det vore roligt att starta en sida men "kändis" bäbisar?! Det tycker i alla fall jag så ni som läser och är med på min ide kan väl skicka en bild på eran bäbis med namn och födelseuppgifter, typ vikt, längd, datum, namn på föräldrar och annat som ni vill ska stå med i er "annons"
Det gör inget om det är flera månader sen ni fick barn utan jag gör en kategori för dessa söta bäbisar med =)

Min tanke är inte att sno från nån blogg utan att antingen så frågar jag först eller så får ni skicka in till mig om ni vill komma med på sidan =)

Nu har jag ju visserligen inte frågat dig Linda om jag fick länka till din blogg men jag gissar att det inte är så hemligt att ni väntar tillökning?! =)

Hoppas ni vill vara med! Och det kommer att bli en egen blogg om jag inte var tydlig med det! Återkommer med en adress när jag fått nåt att publicera då jag inte tänker uppta ett bloggnamn i onödan =P

mejla till: babisbloggen@hotmail.com

Kom igen nu, var med!! =)

1 kommentar: