torsdag 2 december 2010

Lucka 2: Min önskelista!

Jag önskar mig i år inte nåt till mig själv egentligen utan mer grejer till Grodan! Så här får ni ett smakprov i bilder på vad det kan tänkas vara:



Eller liknande =)

Buddy badstöd! Lila eller Limegrön =)

OK baby laguna badbalja! Vit! =)


Eller liknande! Ska gå att stänga av och välja melodi och volym =)



Presentkort på barnens hus funkar alldeles utmärkt också =)
Som sagt det är inte så mycket till mig direkt men det blir ju lite så i slutändan för jag får ju pengar över till mig själv på detta sätt =)


4 kommentarer:

  1. Ja det var ju enkelt att vara jultomte i år. Många fina saker oxå. Många nya fina saker det finns.

    SvaraRadera
  2. Gillar mkt av det du visade :) Lila oxh limegrönt ftw! :D Mobilen har vi.. nice! Joo, bilder kommer så småningom ska du se. :) Kramelikarm..

    SvaraRadera
  3. Mamma: Ja det var väl det gissar jag =P Känns ju dock kanske som att man inte behöver bli så överraskad längre! Bättre å vara konkret i vad man vill ha =P

    SvaraRadera
  4. J: Jo det är väl lite lyxgrejer men eftersom vi har så mycket annat som vi inte behöver skaffa typ sängar, bilstol, bärsele, skötbord kläder mm mm så kan man ju få lyxa till det =) Längtar till bilder =) Kram kram

    SvaraRadera