måndag 20 december 2010

Mått och vikt!

Jag kan ju nu meddela att jag har på 10 veckor ökat från 104 cm runt magen till 114 cm och från 107 cm till 11 cm runt brösten! =) Vikten har ökat från 72,9 till 80,4 på 9 veckor =P Jag hade ingen vikt uppskriven för 10 veckor sedan, måste ha glömt det men så ser det i alla fall ut just nu =) Kan ju säga att jag har tagit kort när jag står på vågen för jag har ALDRIG vägt så mycket i hela mitt liv och hoppas då innerligt att jag inte ska behöva göra det när Grodan kommit ut =)  Men som jag brukar säga, den dagen den sorgen =P

Håller på att förbereda ett roligt inlägg med lite jämförelsebilder från tidigare graviditeter så nii ska få se vilken skillnad det är eller om ni tycker det är någon skillnad =) Mellan Malin och Grodan är det nog rätt stor skillnad men då skiljer det ju drygt 12 år och 14 kg i startvikt! Jag vägde nästa lika mycket nu i starten som jag gjorde när jag skrevs in på förlossningen med Malin =P Dock ska det tilläggas att det verkligen inte är aktuellt med att återgå till vikten jag hade när jag fått Malin!!
Nu ska jag och den bökande lilla Grodan gå i sängen så jag säger bara: Go' natt!! =)

bye, bye



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar