lördag 4 december 2010

Lucka 4: Bästa julmustsorten!

Det är utan tvekan två sorter som får dela på första plats och dom är:

Gärna 33 cl PET-flaskor =)

Gärna 33 cl burk! =)
 Jag kan nog säga att jag har en craving efter julmust men också att det kanske inte klassa som det eftersom jag får det varje år vid jul och en craving är väl nåt man har när man är gravid! Jag är "periodare" helt enkelt, som dricker julmust men inte så mycket påskmust för då har det hunnit gå över =) Detta är nog något jag dragits med i några år så det har ju också medfört att jag har ganska klart för mig vad som är det bästa och vad som är mindre bra! Det finns bara mycket bra till mindre bra för alla sorter går att dricka! Alla jag har smakat i alla fall och det börjar nog vara dom flesta =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar