fredag 3 december 2010

Lucka 3: Mitt fulaste julpynt!

Jag vet inte riktigt vad jag säga säga om mitt fulaste julpynt annat än att det är egentligen både mitt fulaste och gulligaste på samma gång! Det ska föreställa en tomtefigur, handgjord av Noel, men föreställer mer eller mindre en snopp!! =P Om man tar av mössan som nog ska sitta fast egentligen så ser det ut som en till snopp!! =P 

Tomten Noel har gjort skulle nog likna denna! En tomte utan ögon med mössan nedragen alltså!

Nu ska jag försöka visa er hur Noels resultat blev =)

Från sidan!! =)

Bakifrån! =) Det är nog meningen att det ska vara en vit tofts men den har blivit rosa som ett ollon =P med en liten skåra i =P Fast det kanske bara är jag med min snuskiga fantasi som ser det ?!? =)

Framifrån med mössan på =) Rätt söt, eller hur?!? Ni kanske börjar förstå vad jag menar med fulaste/gulligaste ?!? =)

Utan mössa!! =) And wait for it....=P

Kan inte annat än säga: "slapptasken" in ALL it's glory  =P


Jag är inte en sån som har sparat ALLT barnen har gjort genom åren utan brukar ställa fram deras saker dom kommer med, vissa finare än andra, för att låta dom stå framme ett tag. När grejerna har gjort sitt åker det oftast i den gröna tunnan men dom har varsin flyttkartong där jag sparar "gobitarna" och denna skapelse kom Noel hem med för två år sen tror jag och den kommer att få följa med tills han själv får ta över vårdnaden och det lär väl bli nångång efter han har passerat 30 strecket och kan uppskatta charmen i det hela =)

4 kommentarer:

  1. Ja den är inte den finaste man sett men den blir det när man vet att Noel gjort den. För oj va han ska ha kämpat med den.

    SvaraRadera
  2. Ja den är ju inte vacker direkt men väldigt rolig!! =)

    SvaraRadera
  3. Haha så du får en att tänka :P

    SvaraRadera
  4. J: Jaa visst är jag hemsk =P Tror du han kommer tycka om den själv när han blir äldre?? =) Just nu är han hur mallig och nöjd som helst =)

    SvaraRadera