lördag 4 december 2010

Grodans åk!

Idag har vi varit och beställs Grodans åk och vi får väl se om vi hinner få den innan h*n kommer men det är ju ingen panik eftersom att vi har ju vagn eller rättare sagt vagnar =) 
Hur som helst är vi jättenöjda och nu fattas bara en skötväska men eftersom att jag inte alls vet vad jag vill ha får det vänta! Är ju inget som har 12 veckors leveranstid utan dom flesta varianter finns ju hemma alltid nånstans! Man kan ju alltid beställa en från internet! Här kommer i alla fall en bild på vagnen vi har beställt =)

Emmaljunga city cross - jeans black!!
Fotsäck! =)

Här kommer ett par förslag på skötväska men är det någon som har tips på en bra och snygg väska är det bara säga till =)

Emmaljunga style =)

Emmaljunga sport =)

Kommer nog inte som en chock för dom som känner mig när jag säger att det lutar åt en Style =) Visst är den snygg, men frågan är hur praktisk den är! Den ser dock mer rymlig ut i verkligheten än på bilden men det är klart att den kanske inte rymmer lika mycket som Sport! Nu till dagens fråga, hur mycket ska rymmas egentligen? Klart är ju att vi tjejer har en tendens att fylla utrymmen av väskslag till bristningsgränsen oavsett storlek på väskan men det viktiga är ju att det som man VERKLIGEN BEHÖVER ryms i den och det är ju alla grejer till Grodan samt mammas mobil och börs =) Resten får väl räknas som bonus, eller?! =)

Nåja här ska jag komplettera min/Tomas önskelista:



Vi har redan ett skinn men tänkte slippa flytta runt med det hela tiden så på detta sätt kan jag ha ett i sängen och ett i vagnen hela tiden! 

Nu väntar jag på besked om att en liten ärta kommit till världen =)

bye, bye

2 kommentarer:

  1. Ja det blir ett jättefint vagn. Kan ha den oxå så länge man behöver ett vagn. Ang väska så var ju den som såg ut som handväska finast men den kasnke inte rymmer lika mycke. Men man behöver ju inte en halv/hel garderob med kläder med sej.

    SvaraRadera
  2. Jo den 'r jättefin och jag tror verkligen Tomas gillar den också!! =) Klart att det är kul för han å få en ny vagn =) Det lutar väl åt den väskan men ska fara och kolla lite närmare på dom så bestämmer jag mig väl då! Känns ju inte lika panik med den som med vagnen! =)

    SvaraRadera