måndag 27 december 2010

Inhandling till Grodan =)

Idag har jag varit på banens hus och handlat lite grejer. Bl.a har jag hämtat ut skötväskan som jag beställde förra söndagen och köpt badbalja samt spjälskydd. Jag har varit inne på att köpa ett vitt sådant men det blev i slutändan ett svart då jag tycker det känns dumt med hundhår och dyl som säkert kommer att finnas i Grodans omgivning hur man än försöker hålla det borta! På svart syns det således mindre och passar till vilka sängkläder som helst!

Så här ser inköpen för dagen ut:


Den limegröna =)

Den vita =)


En flanellfilt så Grodan inte ska behöva frysa =P


Sååå fiiin såååå =)

Nu fattas bara packningen i skötväskan. Min tanke är att göra den till grodans BB-väska så jag ska väl koka tuttarna, tvätta filtarna och packa ner lite blöjor! Sen kläder när dom kommer från tvätten hos mamma samt att jag ska handtvätta dom stickade kläder som ska med =)


1 kommentar:

  1. Kom ihåg att koka rätt tuttar, så du inte kokar dina egna... hehehe! ;)
    Å ja, det är väl klart grodan behöver en filt, stackarn kan ju inte vara utan! ;) hehe!
    Jag är så rolig, visst då?! ;)

    SvaraRadera