onsdag 8 december 2010

När kommer Grodan?

Ja det kan man ju fråga sig men spannet är: 4 februari - 22 mars! Hur har jag kommit fram till det? Jo, 4 februari är enligt den vecka jag själv räknar med att jag är i och som enligt alla ul jag gjort förutom RUL:et verkar stämma och den 22 mars är tre veckor efter RUL:et som man enligt barnmorskan kommer att räkna efter om man eventullet måste ge sig på en igångsättning! Noel föddes ju i v. 37+2 vilket skulle vara 6 februari i det fall det bf jag räknar efter och 10 februari enligt RUL:et! 

Så ja, spannet är ju rätt brett och det man vet med säkerhet är ju att nån gång kommer ju Grodan ut men när ja,  det man ju bara spekulera i =) Jag hoppas i alla fall närmare den 4 februari än den 22 mars!

Måste jag säga att jag längtar?? =P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar