fredag 10 december 2010

Magbilder vecka 29+0 aka v. 30

Här kommer veckan magbilder =) Vet inte om man kan se den på bilderna direkt men jag har börjat få en liten antydan till pigmentrand men det syns bara ovanför naveln =) Sen kan man nog se att jag lagt på mig i ansiktet också =P Tror jag ligger på runt 10 kg plus än så länge så jag gissar på om jag inte nu samlar på mig mängder med vätska mot slutet landar å runt 15-18 kg plus =) Helt ok för min del! Att vippa över 20 kg plus skulle jag nog tycka var lite jobbigt men dock spelar det ju heller inte så stor roll bara det går att bli av med såsmåningom =) Räknar defenetivt inte med att tappa lika lätt som förra gångerna =) men inom ett år skulle jag vilja nå "ground zero" plus/minus nåt kilo spelar it så stor roll =) Det var nog med "viktnojja" för denna graviditet, eller hur!? känns inte som nån ide att stirra sig blind på utan man får helst enkelt ta en dag i taget =) 

För övrigt så är det Noel som är fotograf denna vecka då Tomas jobbar och jag ville göra bort å ta bilderna =) Han får som ni ser gärna göra det fler gånger! Sötunge som fick ont i handen av att hålla kameran! =P

Nej, jag är inte så sur som jag ser ut =P

Inga bristningar på

Ser ni "randen" ?!? =)

2 kommentarer:

  1. Vicken duktig fotograf du haft :)
    och vilken fin mage :))
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Tack tack =) Som en badboll ser den ut =P Jo men visst är han duktig =) Tror du han var nå söt när han fick kramp i handen för att kameran var så tung ?? =P

    SvaraRadera