söndag 19 september 2010

Valdag! /UPPDATERAD

Nu väntar vi bara på att lilleman ska vakna så vi får fara och rösta! Har nog aldrig känts så viktigt som i detta val! Har alltid röstat och kommer alltid att göra det - tror knappt sjukdom skulle få hindra mig från det! Möjligtvis om jag var inlagd på sjukhus och kopplad till maskiner men var jag hemma så var jag nog tillräckligt frisk för att ta mig tid i 20 minuter (resväg inräknad) att åka och rösta! Som kvinna känns det nästa ännu viktigare eftersom att det inte var allt för längesen vi faktiskt inte fick rösta! Tänk vilken bisarr tanke att min åsikt skulle vara mindre värd bara för att jag har en "skrutta" !! Det är konstigt att tänka att det faktiskt har varit så!

Gå och rösta!!

---------------------------------------

Nu har jag varit och röstat! Röd är jag på insidan så då säger ju min logik att rött ska det vara i brevet! =)

bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar