måndag 20 september 2010

Min graviditet med Noel i bilder

Det blir samma upplägg denna gång! Ni fattar poängen vid det här laget gissar jag! Nån kan ju i vilket fall få komma hit och lära mig hur man gör, nån som känner sig manad för det?! =) Har nog några fler bilder från Noels graviditet egentligen men hittar inte dom just nu! Har rivit ut alla album för att jag håller på att göra nya så just nu ligger alla min kort i plastpåsar! Alla kort förutom från när Malin var bäbis för hennes bilder är limmade och därmed svårare att får ur! =)














































Vi börjar uppifrån:

Vecka 22
Vecka 31 (30+2)
Vecka 35 (34+2)

Inskrivningsvikten skiljer 4 kg mellan Noel och Grodan, 4 kg mer denna gång för den som undrar =) Med Malin var det 14 kg mindre än med Grodan =P

2 kommentarer:

  1. Shit vad fin du var :) SMAL med en kula bara!

    Läste ovanför om att spricka och stygn.. FY bövelen. Hört liknande historier där bm sagt att man inte känner något.. Men alltså, det är ju knappast troligt att man ljuger och säger det om det INTE känns något. Så trögt :/

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Hur söt är hon som oxå visar sin mage!!

    SvaraRadera