lördag 18 september 2010

Låser!!

Alltså, jag funderar som på om jag skulle ta och låsa bloggen igen! Mest för att jag känner mig inte helt bekväm med att lägga upp bilder på barnen av olika anledningar. Jag förstår verkligen dom som låser sina bloggar efter att dom har fått barn och nu vet jag inte om det är annorlunda med blogg.se men på blogspot verkar det inte som att man kan "låsa" fast bilderna utan vem som helst kan kopiera dom och spara dom på sin dator. På mina "stora" barn är det väl kanske inte så mycket nakenbilder men på en liten bäbis är det ju fort från bad, blöjbyte eller bara vädra stjärten och jag vill inte behöva oroa mig för vilka bilder jag lägger ut! Egentligen är det ganska stor del M & N jag inte vill visa upp för alla. Jag tror jag gör slag i saken och testar med att låsa bloggen så om ni vill fortsätta läsa är det bara ni säger till. För som nån annan jag läser hos som har låst blogg har jag svårt att tänka mig att jag skulle neka nån att läsa men genom att låsa får man ju lite kolla på vem som läser! Jag kommer inte publicera era önskemål med mejl i så det är bara skicka =) Skicka gärna i detta inlägg är ni snälla! Hoppas att ni vill fortsätta läsa även om jag låser den! Den kommer att låsas igen under helgens gång!

bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar