lördag 18 september 2010

Problem...

Vi brukar ju alltid ta magbilder varje fredag eftersom att det är då en ny vecka börjar men det vart aldrig av igår. Kom på det så sent och då orkade jag inte så det får bli idag istället =) Hade kanske tänkt lägga upp en bild men det har jag inte bestämt mig ännu!

Sen håller jag ju på att försöka lägga in ett klipp på när Malin sjunger men i h-vete att jag får det att funka =S tips någon?! Kommer bara upp en ruta om att kontakta supporten men när man klickar där så kommar jag bara till nåt hjälpavsnitt. Jag får en fel-kod i rutan som dyker upp också som är meningen att jag ska ge till supporten men vem fan ska jag ge den till på hjälpsidan? Är ju bara en sida men söker på typ google =S Ja jag är med i I-landsklubben idag!! Hoppas på att ni som läser har en bra lösning! PS. det är rätt format och jag behöver inte lägga upp på youtube först!

bye, bye

1 kommentar:

  1. TYcker blogspot i allmänhet har gjort så men diverse rutor och sidor på sensate dagarna. Backa och gör om några gånger så går det säkert :)

    SvaraRadera