måndag 20 september 2010

Ordning och oordning!

Jag känner på mig att idag kommer vara en sån här dag då jag har jättetråkigt och egentligen har massor med saker jag skulle kunna göra men inte kommer att få till en enda sak! Hatar såna här dagar! Vet som inte riktigt vars jag ska börja! Tror jag måste börja lägga upp en taktik för mina dagar, ett slags schema som jag kan följa. På det sättet behöver jag inte springa runt här och tänka att: "det ska jag göra, och de, och de, och de, och de, och de, ja ni fattar! Blir som för mycket för min hjärna då så det blir bara pannkaka! Jag är en sån människa som inte kan göra nåt i oordning utan allt måste följa ett mönster så att allt blir så effektiv som möjligt! Jobbigt men så är det!

Listan för idag är följande:

Damsuga
Damtorka
Skura
Tvätta
Renbädda ALLA sängar
Bära in kartonger med barnkläder så jag kan börja sortera vad jag ska ha och inte ha till grodan och förbereda tvätt av dessa.
Förbereda middag och tillaga densamma
Organisera någon sorts ordning i garderoben

Som ni ser är det en del grejer jag ska göra och för mig känns det som mount everest idag!!

bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar