måndag 13 september 2010

Köttfärsbiffar...

Idag blir det att göra köttfärsbiffar till middag - hemmagjorda! Supergott och det var längesen vi åt det =) har nog inte ätit det sen vi flyttade till huset i alla fall! Det blir i övrig en hemmadag med tvätt och städ, fyyy va trist så om nån har vägarna förbi är det bara komma och avbryta mig för en kopp kaffe =)

Hoppas att barnmorskar ringer idag ang mitt urinprov jag var och lämnade in förra veckan! Blir intressant och höra om medicinen jag ätit i tio dagar har hjälp överhuvudtaget, tror inte det men man kan ju alltid hoppas! Tur man har sluppit det klassiska symtomet med sveda för det är ju inte att leka med! Återkommer säkert under dagen om jag har nåt intressant att berätta! Skulle kanske om jag hinner plocka undan kunna lägga upp lite före- och efterbilder på köket! I morgon läggs sista handen vid toan nere så då lär det komma bilder på den =)

bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar