måndag 27 september 2010

Nu var det gjort...

Nu har vi varit på ultraljud och det var helt otroligt häftigt. Det har hänt massor på denna front sen jag gjorde ett ultraljud sist! Man fick se ALLT verkligen, läppar, nästipp ögon (linsen) mm mm. Jag tror att jag vet vad Grodan är för sort men är inte helt säker. Tomas ville inte veta, det ville ja,g dock är jag egentligen lite feg så jag skulle nog hur som helst inte vågat tro fullt ut på könet förrän jag fick se det med egna ögon utanför magen! Nu efteråt känns det nästan bättre att inte veta och för att ta Tomas motivering : "som att öppna julklapparna i förväg" Dock gillar jag ju inte överraskningar och heller inte presenter men detta är ju inte samma sak! Spelar verkligen ingen roll vad det blir, finns fördelar och nackdelar med båda könen, eller hur? Nu har jag officiellt TRE olika datum för beräknad födsel, enligt SM den 25 februari, enligt ul 1(kub-testet) 24 februari och enligt detta ultraljud 1 mars och man kan ju bli förvirrad för mindre! Jag kommer att fortsätta köra på 24 februari som beräknat förlossningsdatum för vem vill senarelägga om man inte är beräknad runt nyår vill säga? Jag hade enligt SM 12 november och enligt UL 11 november med Noel men han är född 24 oktober och jag siktar på nåt likande för grodan! Spelar väl hur som helst ingen roll egentligen, ut kommer ju bäbisen så småningom!!

Återkommer med lite inköp om en stund måste bara fota och föra över först =) Senare kommer det jag nämnde i tidigare inlägg!!

Bye, bye

1 kommentar:

  1. Åhåå så spännande. Håller helt med Thomas, så skoj att inte vet :) Även om man är nyfiken av... Ojoj att du inet kör på 1/3och då blir det en positiv överraskning eller så bara? :) Kram

    SvaraRadera