måndag 20 september 2010

Min graviditet med Malin i bilder

Jag tror bestämt att jag har nämnt det tidigare men för säkerhets skull nämner jag det igen! Jag är verkligen inte teknisk för fem öre så därför blir det bilder i typ av kollage och text för sig! Ni ser ju förhoppningsvis vilka bilder som hör ihop för ni kan tryggt anta att jag inte sprungit och bytt kläder mitt i fotograferingen, så för att tala i klartext, har jag samma kläder på mig är det samma vecka!





























































Vi börjar uppifrån:

Vecka 17
Vecka 22 (21+1)
Vecka 24 (23+6)
Vecka 28 (27+2)
Vecka 31
Vecka 35 (34+3)
Vecka 39 (38+4)



Bilder från förlossningen kommer att komma i ett separat inlägg med en liten förlossningsberättelse =)

bye, bye

2 kommentarer:

  1. SÅ roligt med lite back in the days bilder.. Haha, ser som liiite yngre ut :P Och vad säger vissa kläder. Men gavidmagen är fin! :D Och skoj att läsa förlossningberättelsen med malin! Så annorlunda! :)

    SvaraRadera
  2. J: Haha jo en del kläder är väl kanske under all kritik men du får komma ihåg att många av bilderna är 13 år gamla =P Morgonrocken har jag dock kvar =P och ja förlossningen var ju liite annorlunda i jämförelse med tex Noels. Den kommer nog i morgon!! =)

    SvaraRadera