måndag 27 september 2010

Ultraljud!

Idag är det dags för rutinultraljudet och jag håller på å längta ihjäl mig! Det är nog en annan sorts längtan denna gång då det faktiskt blir andra gången vi får se Grodan. Det kan ju fortfarande dyka upp saker man inte är beredd på för hur man än går å tänker på allt som kan gå fel är man nog aldrig riktigt förberedd för en sån sak. Det är som hjärnan ställer in sig i läget " det händer aldrig mig" och hur mycket man än försöker tänka att det händer ju visst folk och kan även hända mig så går det liksom inte in. Har nog varit betydligt mindre orolig denna gång eftersom vi redan fått veta att allt som syntes då (v 13+4) såg bra ut och man såg ju faktiskt ganska mycket! Berättar väl mer om det senare =)

Sen ska jag visa er en sak ikväll eller i morgon om allt går vägen och det hoppas jag verkligen!

bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar