måndag 6 september 2010

Namnkampanj

Har egentligen inte så mycket att säga för dagen! Igår kapade, klöv och staplade vi ca 8 kubik ved och det kan man ju helt klart säga straffar sig idag! Trodde faktiskt att fogarna skulle hålla ihop längre denna gång men inte det! Vet inte riktigt om det beror på att jag har så lågt blodtryck men jag verkar ha blivit jättekänslig för uttorkning! Tycker verkligen inte att jag drack så lite igår men huvudvärken idag säger mig nåt helt annat! Har tagit alvedon men det hjälpte inte ett dugg! Tror jag måste ringa barnmorskan i morgon för att höra vad annars det kan vara!

Jag är ganska säker på att jag känner av grodan ibland men man blir som ändå osäker! Antar att det lär visa sig den närmaste veckan om det är rörelser från grodan eller inte! Har funderat lite på det man läser om att man kan känna rörelser från tarmarna och att det ska vara som fosterrörelser men så är det inte alls för det jag känner nu har jag aldrig känt när jag inte varit gravid så om det vore tarmrörelser borde man ju känna det lite då och då, även när man inte är gravid, eller hur?

jag tänkte starta en namnkampanj, både flicknamn och pojknamn men kanske mest till en kille! Inte för att vi vet vad det blir men för att flicknamn har vi som kommit på några stycken men på killfronten är det blankt! Den som kommer med "vinnande" namnet får givetvis ett pris, så lämna era förslag! Enda kravet är att namnet inte ska finnas med på top 100 populära namn!

Bye, bye

3 kommentarer: