onsdag 1 september 2010

ett par dagar sen...

Ja nu var det ett par dagar sen jag uppdaterade men känns som lite tråkigt att skriva när man egentligen inte har något att skriva!

Jag mätte omkretsen runt min mage igår och säger bara JÖSSES! Letade bland en massa kort i går och hittade kort från då min mamma väntade mig. Gravid i vecka 36 mätte hon 96 cm men då var det ju i och för sig första barnet så jag ska ta och leta reda på om jag har skrivit upp samma mätningar med Noel! Min nuvarande mage är 99 cm(!!!) så det kan ju bli spännande att jämföra med magen jag hade när Noel var där inne!

Vi har kommit fram till ett flicknamn som vi båda gillar om det skulle bli en tjej men vi kan inte alls komma överens om ett pojknamn. Jag har inte hittat nåt själv heller som jag gillar så där jättemycket egentligen men ett namn kommer grodan att ha när h*n föds! Inget ont om dom som gör så men jag tycker verkligen inte att det är ok att inte ha ett namn till sitt barn när dom föds! Under i alla fall 7 månader som man vet att man är gravid har man ju på sig att komma med en del namnförslag så jag tycker helt enkelt att man har ett namn klart!

bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar