torsdag 9 september 2010

Bilder, tavlor och spec.mödra!

Idag hoppas jag att mina bilder som jag har beställt förstoringar på kommer i posten så jag kan få sätta upp lite tavlor här hemma! Jag har börjat med ett blogginlägg där ni ska få se lite före- och efterbilder och det enda jjag egentligen väntar på nu är efterbilderna! Ska åka förbi Colorama idag och hämta ut väggordet jag har beställt som ska sitta ovanför ultraljudsbilderna som står i sina ramar och väntar på att bli uppsatta! Tomas har lovat mig "innejobb" idag trots att det är en massa ved "ostaplat" så om nån tycker att dom vill hjälpa Tomas med det finns det en del att stapla! Kanske nån som känner att dom har nåt att ge igen till han?! Jag skulle verkligen önska att jag kunde vara ute och hålla på med det hela dagarna så att han skulle slippa men då går jag av på mitten! Skulle vilja att dom som inte testat på foglossning fick göra det om så bara för en dag så skulle man inte känna sig så himla värdelös när man själv har det! Sammandragningarna sätter också stopp för det känns kanske ännu mer som att det är kroppens sätt att säga; ta det lugnt! (särskilt då jag bara är i vecka 16)

Idag har jag äntligen fått tummen ur och ringt barnmorskan ang. min uvi och att det inte alls känns bättre och jag i princip är klar med kuren antibiotika jag fick. Hon skulle prata med läkaren om eventuellt skicka mig vidare till spec.mödra för hon tyckte att det absolut skulle kollas upp. Får vi se vad läkaren tycker men hon skulle ialla fall höra av sig när hon pratat med honom!

Idag fyller min lillebror 26år och för att fira han tänkte jag bjuda ut han på lunch eftersom att det inte blir något vanligt firande då han åker mot Tromsö efter lunch idag! Får se bara så det inte krockar med några eventuella läkarbesök.

Återkommer under dagen skulle jag tro och berättar vad som har hänt runt grodan!!

bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar